Äntligen..

Idag har jag fått en ny dator av min man ;) En exakt likadan som jag hade för ett par dagar sedan, nästa vecka kommer min andra dator.. En vit, likadan som jag har nu. Köpte den i ren panik från tradera, men idag köpte matti mig en ny.. så ja, nu har vi 4 datorer, det går ju det också.. Hmm, mer då.. Ser att jag fått en till liten läsare, som dessutom lämnade av en kommentar. Tack :) Kommer att bli, ja inga bilder alls på ett tag tills jag fotat nya för alla mina bilder är på min gamla dator eller på Mattis.. Skärmen är sönder på min andra så jag ser inte ett nada och på mattis är det bara gamla bilder. Nu vet ni det också. Ska ta och läsa lite andra bloggar nu iallafall, blogg beroende som jag är. HAH!


Tack jag vet, jag är datorberoende.. behövs inte påminna mig ;p

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0