Blogga när man känner att det börjar koka över..

Guuuuuud vad jag känner mig irriterad, lika att jag skriver av mig här så att det inte går ut över mina nära och kära. Sådant är ju onödigt! Snart är iallafall min lilla gumma hemma från dagis :) Hon skulle ju egentligen ha kommit hem kvart över två men eftersom allt gick som det gick så kommer hon ju strax efter tre någon gång med min Mamma..

Annars då, har inte alltför mycket på hjärtat.. imorgon kommer iallafall min jacka och mina skor! Som jag längtar!! Unnar mig aldrig något, eller jo nuförtiden när jag ser hur mycket kläder mina barn har så är det verkligen köpstopp och på tiden att jag börjar köpa åt mig själv..

Nåånååå, här i stan hittar man iallafall inte en vinterjacka, ett par vinterstövlar, en rejäl barnoverall för ca: 800 kr.. Haha, inte en jävla chans..


Kommer hädanefter alltid att köpa från internet nu när man ser hur billigt allt är jämfört med här i stan..


299:-

                                             


Ord pris 599, NU 250:-                                                                  Ord pris 599 NU 240:-  



Lätt värt! ♥

Kommentarer
Anonym

Vart har du beställt jackan ifrån?

2009-10-01 19:46:35
Linda

Det sorgliga är ju att man får ju vad man betalar för. Har man tur så hittar man billigt som är bra men oftast så är det inte så bra, tyvärr :/

2009-10-01 21:50:16
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0