Byter snart blogg portal!

Hejhallåå, sitter här och känner mig as irriterad.. varför orkar jag inte ens gå in på! Tänkte att jag skriver här en snabb sväng för alldeles strax ska jag sitta och greja med mina andra blogg, försöka fixa designen och det.. måste lära mig!! När den är klar och jag är nöjd, något sånär så kommer jag nog att sluta blogga här och hoppa över till den andra portalen ;) Såklart så medelar jag er när och framför allt vart jag kommer hålla hus!
 
Nånå, nu ska jag fortsätta med designern/headern.. vi hörs!



Kram

Kommentarer
Elinn

Jao, nog kan jag väl försöka göra en bloggdesign åt dig. Men det sker inte på en dag. Har mycket att göra just nu så det kan ta några dagar. :P



Skicka ett mail till [email protected] med bilder och om du vill ha några speciella färger osv, osv. (desto mer exakt du är i beskrivningen desto lättare är det för mig att göra en design) =)

2009-10-12 20:33:16
URL: http://elinn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0