Dårar och patrask!

Jävla alkisidioter som bara måste supa varenda helg, dessutom super dom inte för sig själv utan för alla jävla andra och då menar jag deras jävla satans musik!! Våra barn vaknar varje natt på helgerna tack vare den där jävla alkisfamiljen! Har god lust att hämta något och skjuta sönder dom där högtalarna dom har, hälla ut spriten och jag vet gud fan inte vad mer.. Jag är så in i helvetes less så det finns fanimig inte! Jag har iallafall ringt securitas nyss och det är INTE första gången jag gör det ska jag tillägga mot dom.. Ca varje eller varannan helg får jag ringa! Och jag ska tala om för er att det gör jag med GLÄDJE! Jag hoppas med hela mitt mamma hjärta att dom blir vräkta!! Det förtjänar dom för den där satans kärringen m,fam vet om att vi har barn men likförbannat så ignorerar dom det och spelar sin höga musik!! Jag skiter fan i om klockan är före tio, spelar ingen roll för man SKA ta hänsyn till sina grannar! Man får ha EN brakfest i månaden OM man medelar sina grannar, men nu snackar vi inte om EN fest i månaden utan FLERA utan att medela.. Felicia vaknade och då frågade karln om det var pga av musiken som hörs ner till oss, JO säger hon.. Och jag litar på henne ÄVEN fast hon bara är 2 år gammal! NU är jag uuuuuuuber less på detta fanskap till grannar man har!!

Ursäkta om det var 3446 st svordommar, men förstå liksom vad jag skriver/pratar om. Om ni själv har barn så förstår ni, har ni inte så skiter ni garanterat i vad jag menar med det hela.


Är ju inte kul att söva om barnen en gång i kvarten när man vet att dom ändå vaknar tre sekunder senare. Nej, nu ska jag lyssna lite musik själv, i min HÖRLURAR jag har.. Eller så behöver jag kolla lite humor. Typ Alex Schulman på youtube. Då får man sig ett leende varenda jävla gång.


Ungefär såhär såg samtalet ut mellan mig och securitas!

-Hej, jag heter... och bor på..... det här är inte första gången jag ringer er pga av mina grannar som heter....!
- Vad gäller det?
-Störning på hög nivå! Det spelas musik och mina barn vaknar!
-Vilken adress är det på?
- ......5
-Okej, jag skall skicka ut någon som kollar upp det samt medela top bostäder på Måndag!
- Tusentack, du.. en sak till, skicka inte ut någon fjant som inte törs gå upp och kolla läget och som bara vänder ute på gården pga av rädsla.

Hahahaha!!! Är fanimig alltid så, direkt man ringer så kommer dom men dom vänder alltid på gården! JA jag är en förstertittare, men det är du också, ibland.. Eller hur? Hehe..

Till saken iallafall, dom törs inte gå upp... Idioter! Fan, dom också. Så jag bad dom skicka upp någon med lite stake iallafall. Hooj vad less man blir!



Nu ska jag kolla lite youtube och vänta att sec ringer mig :) Då ska jag slänga så mycket skit som möjligt på våra sat grannar!!!


NEJ, jag vet ingen är helt perfekt men lite jävla hänsyn, TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack och godnatt.

Kram på er ♥

Kommentarer
Elinn

Nu har du en ny deisgn.

Din gamla har jag sparat så det är bara att ryta till så byter jag åt dig. :P



Syns inte deisgnen så uppdatera sidan.

2009-10-17 04:46:36
URL: http://elinn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0