Det var ett bra tag sedan..

En sover, en kvar. Sen ska jag ha myskväll och kolla på Inlåst. My babe har varit borta hela dagen, kom hem vid fyra och åt och tog barnen en stund så att jag fick vila litegrann och ha en stund för mig själv. Är mer än ett helttidsarbete att vara med dom en hel dag, dom riktigt suger ur energin på en.. hehe, men jag älskar dom iallafall mina söta små barn. Nu är babe iväg igen men kommer hem om någon timme eller två! Idag är jag glad, haha vääääldigt glad inombords. Står inte direkt och asgarvar men, ni vet. Glädje och lycka i en enda smäll. Som L sa: Marie, det är lääääääänge sedan jag hört dig vara såhär glad!

Jag kan ju tillägga att det stämmer väldigt bra hurrni, förutom mina barn så finns det noll livsglädje. Hade det inte vart för mina hjärtan så vette gudvarna vad jag hade gjort. Dom är ju mitt allt ♥

Nåja, nu lämnar vi det där. Man ska inte vara alltför glappkäftig, haha ;)



Ska äta en massa massa frukt nu, fy vad gott!!

Frukt och grönt är det absolut bästa i matväg som finns!



Det slår allt annat med hästlängder!


... och som ett avslut i detta inlägg..




Hejsålänge!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0