En kort liten stund, bara vi ;)

Sådärja, nu har min lovely bytt till vinterdäck på våran pärla ;) Sen har vi varit en sväng till gve också, denna gång utan barnen.. så skönt att få komma iväg en kort sväng utan dom ibland också. Nej, jag är ingen dålig jävla mamma som vissa påstår bara för att man behöver lite egen tid ibland. Man behöver det för att att bli en bättre och starkare mamma, en kvart kan göra vääldigt mycket! Sådetså..

Nu är det iallafall snart middag, haha matti lagar och jag fixar disken.. hehe, är oftast så men det beror nog på att jag hatar att laga mat. Jag kan, men vill inte. Trååkigt!


Nånå, hör att det är någon som sitter och trycker nu här så jag antar snart att det inte kommer att lukta hallon här nå mer! Haha.


Eftersom att det mest blev en massa trams inlägg idag och inte så mycket vettigt, så kanske ni har något vettigt ni vill säga mig? Lämna en kommentar ;) Alltid lika kul..



Puss ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0