En liten tand..

Måste bara uppdetara lite snabbt här, HAH jag har vunnit på bingolotto ;) Sen en ännu större nyhet som jag måste dela med mig av, Bella har fått sin första tand idag :) Den har just "ploppat" upp så man ser den bara pytte lite, men man känner den mer.. Vass som bara den. Kanske därför hon ätit smådåligt idag och tjorvat vid matbordet, jag irri och fattar ingenting! Men nu vet jag ju ;) Så snart kommer nog dom andra tänderna också..




Bella fick ju en ny tandborste, sin första.. av Mattis moster Barbro förra veckan, så nu kommer den till väl användning! Nu har vi en till mun att borsta tänderna på! ;)

Kommentarer
JOSEFINE

naww gud vad sött :)

2009-10-18 21:03:10
URL: http://meandmymusic.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0