En liten uppdatering, bara..

Nu har min man kommit hem från sitt älskade gym så nu ska vi strax börja med duschen, sitter nu framför datorn med blött hår.. har just tagit mig en mycket välbehövlig dusch.. Har mina aningar om att Bella också kommer vakna snart, våran lilla sömntuta som tagit sig en sovmorgon idag till strax efter halv nio, sen vart hon trött efter två timmar och somnade igen efter en portion gröt. Hon äter så himla bra, aldrig tjorv med maten.. Även Felicia har börjat äta mycket bättre. Är så jobbigt när det ska tjorvas med maten, tack och lov så har det börjat bättras med det nu. Fast lite får man allt truga ibland ;) Ne nu vart jag väldans hungrig så ska ta och börja fixa med maten och kolla om pigan har vaknat än.

Kram på er så hörs vi sen :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0