Fotografering!

Hejhopp :) Nu har vi börjat varva ner för kvällen! Bella sover sen en dryga timme tillbaka men Felicia är vaken! Har även fått en blankett från dagis idag om fotografering! :) Jag älskar verkligen sådant! Såklart så tog jag det stora paketet med alla möjliga kort, är så himla kul med alla möjliga kort på barnen, dessutom kryssade jag i att vi ska ha ett syskon foto så att även Bella får vara med ;) Kommer bli hur fint som helst. Nånå, nu ska jag vänta på att Arga Snickaren ska börja, är helt tokig i det programmet, haha! Kan bjuda er på ett kort iallafall nu som är taget bara för ett par minuter sedan..

 

Jaja, glöm inte att lägga in en kommentar också om ni har något på hjärtat.. eller bara helt enkelt vill fråga något! Har fått en kommentar om att någon vill att jag ska lägga upp bilder på vårat hem, hur det ser ut m,m.. Om jag inte minns helt fel så ska det finnas längre bak om i arkivet. Bläddra och se, om inte så kan jag lägga upp lite bilder vid ett senare tillfälle ;)


Kram på er! Hoppas ni har haft en bra dag ♥


Kommentarer
Linda

Tigerkaka är ju svingott :D

2009-10-08 09:58:30
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0