Fuck you right back

Det är en jävla lycka och tur att jag har mina barn och min älskade man Mathias, utan dom är jag ingenting! Dom är dem enda jag vill ha. Mitt hjärta tillhör dom. Idioter, lögnare och patrask behöver jag inte i mitt liv. Min familj är allt för mig, och kommer alltid att vara det. Om någon stackars sate har något att invända så lämna en kommentar så får ni en stol uppkörd i arslet!

ANDAAAAAAAAAAAS, nu har jag lugnat ner mig lite, tror jag. Jag är nog inte arg fast så kan tyckas på det jag skriver, jag är nog snarare ledsen.

Är det något som gör ont och ondare än slag så är det lögner och en massa falska ord. Tack, men.. Nej tack! Det här vart ganska osammanhängande, som att jag bryr mig jag velade mest avreagera mig genom att skriva ner en massa jag vet inte vad.. Nu har jag gjort det så nu avslutar jag det här skitinlägget med en cigg på ballis.

Hoppas allt är bättre med er iallafall, och kom ihåg.. gråt inte en ENDA skvätt för någon som FAN inte är värd det! Hejs.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0