Godmorgon

Hejhallå! Har ni sovit gott? Det har då jag ;) Idag skulle vi har tvättstuga men vi var för lata för att kliva upp så tidigt på morgonen och tänkte gå ner nu men då hade någon tagit våran tid.. fan. Så det blir till att vänta ett par dagar till då. Funderar på om man ska hitta på något skoj idag med barnen. Men vad? Badhuset låter ju lockande men jag tål inte klor ;( Kliar fan överallt när man har badat och så får jag en massa eksem, det vill jag inte ha! Hade nog av det när jag var liten. Annars då? Hmm, lämna en kommentar med förslag.. för i mitt huvud ekar det!

Läste i gårdagens Nsd att det finns i planerna på att göra om ishallen till ett kylrum för avlidna, ja då flyttar då jag härifrån direkt! Vi bor ju i huset bredvid isladan och jag tänker då fan inte bo granne med en massa avlidna, se en massa likbilar åka framochtillbaka.. Nejtack! Jag hoppas verkligen att dom tänker om litegrann där!


Jojoo, nog om det då.. Nu ska jag fortsätta plocka litegrann här och samtidigt fundera på vad man ska hitta på idag! Är less på att bara vara hemma.. Kram!

Kommentarer
Linda

Härligt ;b då slipper du halka dig fram i vinter ;) inte så kul att köpa nya vinterskor som man inte kan ha på vintern för att dom är för halkiga :)

2009-10-16 15:50:18
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Morfar Kurt

Vi kommer i morgon Lördag

2009-10-16 18:00:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0