Godmorgon på er!

Godmorgon på er, har ni sovit gott? :) Har just fixat ett berg av disk, dammsugit och skurat! Var så lat igår så det fick bli av idag! Igår fick ju Felicia sin nya overall, ååååhh vad fin hon är i den! Ska visa er en bild sedan. Är helt slut nu efter all städning, sen har jag en liten bebis här bredvid som också vill blogga med sin mamma ;) Meen se det får hon inte.. Hehe.. vill helst ha min dator hel!

Nu ska jag själv ta och äta lite frukost, hinner aldrig göra det när dom andra äter. Då är det upp passning och städa. Städar alltid en timme på morgonen, då slipper man göra det under dagen. Haha, nu vet ni det också!

Snart har kanske min kusin gjort klart min header och då kommer min andra blogg att vara öppen för er också.. denna kommer jag att spara men kanske inte uppdatera på!


Håll ut! :) Kramkram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0