Hejpahej!

Hej bloggen, mina läsare.. eller ja alltihopat då. Vela bara slänga in ett inlägg innan jag ska kolla film och äta gott. Måste även tacka för att jag vaknat kl sex imorse, även att barnen har gnällt sig igenom denna dag och bråkat tills dom fått som dom velat. Tack. Tack också för att jag hann duscha idag. Sådant är glädje. Läs det hela med lite ironi och en nypa salt. En fem minuters dusch gör mycket glädje, helst låsa dörrjäveln till toan också. Mitt huvud är helt slut, misstolka mig inte, jag älskar mina barn.. Men fem min extra i duschen, eller bara gå ut med sopor, sitta i telefon och röka på ballis i en tio min det är lycka och glädje ibland. Älskar barnen över allt på denna jord, men ibland behöver man helt enkelt dom där extra minuterna för sig själv.

Justja, Tina skulle också komma förbi men fick just ett mess att hon hade fått feber. Osis. Ne jag tänker inte säga krya på dig, för ingen gör det åt mig när jag snyftar och är förkyld och just petat ut en kuse ur näsan.


Nååånåååå, nu ska jag snart kolla Harry Potter.. skitfilm enligt mig, men min man vela se den såå visst. Han får ju alltid stå ut med mig och mina fjortisfilmer så. Hehe..


Guud vad jag är rolig idag, tycker ni inte? Imorgon blir det bilder, om inte annat får jag väl skylla på att det är slut batterier i min kamera.. Men det är det också faktiskt. Jag är seriös!





Godnatt på er, I KNOW YOU LOVE ME!! xoxo


Haha, ni trodde på det eller?? Så korkad är jag väl inte.

Kommentarer
Pernilla - Mamma Till Jonas

sv; tack så mycket :)

2009-10-24 20:20:21
URL: http://korkbarn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0