Inte en bra dag idag

Känner mig irriterad, just för att det är Fredag. Är det inte då man ska vara glad för att helgen börjar och för att knappt finns några måsten? Trodde jag ja, vet ju att det nalkas fest ett par våningar ovanför oss, vilket innebär två sömnlösa nätter för mina barn, vilken tur då att jag fyllt på min mobil så att jag kan ringa ett par x antal gånger så att det blir lugnt, haha jag är inte bangen! Man kan ju bara be på alla sina tår och fingrar att efter förr förra helgen så är det lugnt denna helg, men man vet ju aldrig. Jag är redo iallafall! Uscha för lyhörda lägenheter och dårar till grannar!

Ska ta och vila lite med Felicia nu, Bellsan sover lunch en stund. Sen ska jag ta tag i det stora berget med disk! Skojs.

Hejsålänge.

Kommentarer
Fru F

Urs! Hade aldrig orkat bo så där.



Jag tänkte göra lite reklam i din blogg och jag skulle bli jätte glad om du ville sprida det vidare!



-----------------

Hejsan!



Jag har startat en namninsamling mot de låga domar unga människor får för att ha tagit någon annans liv, just med tanke på domen mot Therese´s mördare!



Ni kan gå in här och klicka på bilden på Therese så kommer ni raka vägen in på insamlingen!



http://nuvilljag.blogg.se/2009/october/namninsamling.html#comment



Tack!



Kram Fru F




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0