Isbitar till fötter och tår.

Hooooff, nu är vi hemkomna allihopa eller vad fan man nu säger. Har hämtat Felicia på dagis, banken, varit på arbetsf. tre gånger.. Dom hade någon mässa där så det var proppat med folk så jag återkom flera gånger för att få hjälp med den där jävla handlingsplanen! Så nu är den äntligen inlämnad. Mina fötter värker av kyla, har hållt på att slå ihjäl mig med mina nya skor som är hala som bara den! Fina, visst.. Men tror nog att jag ska ta och leta fram förra årets skor istället och putsa upp dom lite (dom är vita till färgen) så att dom inte är så naasty!! Ska snart ta och sätta mig och vika ihop lite rena kläder, eller ja.. lite och lite. Närmare bestämt 2 proppade IKEA kassar, 2 tvättkorgar med kläder. Med 4 pers så blir det gaaanska mycket kläder!

Jaja, nu ska jag börja iallafall.. eller om en stund när mina fötter blivit lite varmare. Hehe!


Weell, vi hörs!

Kram på er


Kommentarer
Linda

När jag var uppe i gällivare så köpte jag någonting osm hette "Walk safe" på sko görans. Det är nå sandpapper liknande saker du klistrar fast under skorna så dom inte är hala. Jag köpte dom till mina stövlar som jag knappt kunde köra bil med utan att halka på pedalerna och nu går det skit bra, dom är inte de minsta hala :) Dessutom kostade dom bara 49kr, lätt värt :) Tänkte bara tisa så du kanske får gå med dina nya skor i vinter ;)

2009-10-08 16:25:13
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0