Jag hade lite att göra.

Favoritbloggen: www.emiliiah.blogg.se och ( www.storstadspojken.se blondinbellas pojkvän)

3 bloggar jag följer dagligen: 
www.gaybloggen.com 
 
www.elinn.blogg.se  Min kusin!
www.qwaszx.blogg.se Har gått i samma klass för flera herrarns år sedan..

Roligaste bloggen:

Alex Schulmans blogg!! Heelt klart :) http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen

Mest intressanta bloggen:

Lotta Gray, en stark kvinna med cancer.. http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman//

Snyggaste bloggen
:
www.mammabecka.se 18 år, hon har en flicka plus tvillingar :)

Bloggen som inspirerar

www.blondinbella.se  och www.branden.blogg.se branden.blogg.....Hennes hus brann ner, hon förlorade sin man efter ett par månader nu står hon själv med sina två döttrar. Läs och lämna ett avtryck..

Bloggen som uppmanar/triggar till diskussion:
www.falsksanning.blogg.se

Bloggen som borde få mer uppmärksamhet:
www.kissies.se eller vadå, är det ingen som håller med mig eller??

Bloggen med de bra tipsen
:
www.emelieohlsson.blogg.se


Vad jag vill se mer av i bloggvärlden
: Meeeeera föräldrabloggar!

Vad jag vill se mindre av i bloggvärlden:
 Korkad fråga, men okejdå..Små kissisar, www.kissies.se typ sådana människor..  KISSIE MJAOOOOOOUUUUUU!!!!!

Bloggen listan kommer ifrån
: www.elinn.blogg.se




Måste även tipsa er om dom den här sidan med en massa bloggar jag tycker är bra!!
www.bloggfamiljen.se

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0