Jävla försäljare/betlare... justdetja..

Hello, snart är det middags dax här. Vad har ni för er då? Vi har gått i pyjamas typ hela dagen ända tills ganska nyss.. Haha, när det är helg så ska man mysa och fast vandra runt i pyjamasen hur mycket man vill, faktiskt!

Hehe, ringde just i våran hemtelefon.. jag orkar inte ens bry mig om att det ringer för det är bara nå jävla företagare som ska trakassera en med en massa värdelös reklam dom ska trycka på en! Well, Matti svarade iallafall och ropade att jag har telefon.. dom sökte tydligen mig. Hehe, ovanligt?! Medans jag var på väg till köket för att surra så ropar Matti högt och tydligt "jävla bögjävlar som ringer hela tiden bla bla bla.." jag tog telefonen, "Hallå hallåååååå" inte en jävel där, antar dom la på luren när dom hörde Matti vara irriterad och svamla i bakgrunden. Haha.. Nu ringer dom inte igen hoppas jag ;)

Dom brukar ringa ett par gånger efter varann om man inte ids svara.. Vi har en hemtelefon bara för att, eller ja mest för att kunna ringa kommunala telefon nummer annars så står den bara där och dammar! Dom som vill mig något får ringa på min mobil.. hehe, thats it! Sen spelar det inten roll om man fixar en sådan där "nix" eller vad fan det nu heter så att just sådana där nötter inte ska kunna ringa, som sagt det spelar ingen roll för ändå lyckas dom få tag i numret och trakassera..

Här kommer ett exempel från igår:

- Hej jag ringer från bla bla bla.. du har tydligen varit med i en undersökning på internet, jag har mejlat dig men inte fått något svar! Varför inte?
- (Jag) Antagligen för att jag INTE ÄR INTRESSERAD!!
- *klick*




Jaja, nog om det där nu.. Dom ger nog upp någon gång!




Nu är nog middagen färdig! Vi hörs!

Kommentarer
Fru F

Ibland är det smart att vara med på sådana undersökningar om man kan vara med i någon utlottning!

Jag har både vunnit i kamera med 14,6 pixlar och ett presentkort på 5000kr!

Kolla upp om du kan vinna något innan du säger nej.

2009-10-12 00:59:05
URL: http://nuvilljag.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0