Julklappar

Snart är julen här, all pynt och trams det är bara onödigt i mina ögon. En julgran och fina julgardiner så räcker det för min del. Julklappar är ju också ett måste, hade det inte vart för barnen så hade jag inte brytt mig om julafton alls. Nu till julklapparna, Felicia ska iallafall få ett dockskåp med tillbehör (tur att hon är för liten för att läsa bloggar, haha) och ett mini boll hav åt Bella. Mera leksaker tror jag verkligen inte dom behöver, vi drunkar i dom. Sen blir det väl lite kläder också. Fast mjuka paket har jag för mig är ganska tråkiga att öpnna, eller?? Sen blir det ju lite speciellt denna jul eftersom att det blir Bellas första julafton ;) Och Felicias andra då.



Sött litet dockskåp!


              

Denna julgran var väl inte fy skam?

                            I år får det bli den gamla vanliga plastgran som står ihop knöcklad i förrådet, haha.. någon riktigt blir det då inte med tanke på att vi har två astmatiker här.. Tyvärr. Jag och Felica..


Nu till annat, nu börjar programmet Inlåst snart. Får som sagt inte missas. Hoppas att dom som sitter där inne nu får fira jul i år och inte behöva sitta inne.. Vore ju inte alltför kul.

Hejs!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0