Lite besök..

Hello, nu har vi just haft besök av Farfar Ivan och hans fru Lisbet, har inte alltför mycket på hjärtat så bjuder på lite nytagna bilder istället! :)



Farfar Ivan och en inte så glad Bella som var vääldigt blyg vilket resulterade i grin!



Lisbet, Farfar, Bella och Pappa Mathias :)



Felicia som lånar Bellas gåstol ;)



Nu ska jag bara ta det lugnt en stund, Bella sover och det är snart sovdags för Felicia också. Sen börjar ju programmet inlåst ;) Älskar verkligen det programmet!!

Kommentarer
Barbro

Men OJJ vad glad jag blev när jag kollat denna länk (hittade den i graafens blogg, som jag följer)GÄLLIVARE!!?.. då blir man nyfiken, hemtrakterna!..skrollade lite för att titta på foton.. hmm Felicia såg såå bekant ut!?... skrollade mer... Jäklar tycker mamma Mari ser bekant ut med! Sen ser jag MORMOR till dina barn! Då fattar jag! Min "kusin" =D! Har underbara foton på Dig, när ni var hemma hos oss i Tuollovaara. Din stora tjej är ju en kopia av dig, när du var liten tös :D. Hälsa sååå mycket till morsan från kusinen som bodde i Tolla några år.

Kram från släktingarna i Stockholm

2009-10-08 23:48:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0