Lite bilder osådär..

Nu är disken fixad, Felicia badad, Bella sover.. Nu väntar vi på att postkodlotteriet eller vad det nu heter ska börja! Sitter här och är små sur över att bilderna jag fotat idag är puts väck :( Var så mycket fina foton som jag velat visa er, men nu går det ju inte.. Fan för det! Men jag har lite andra kort, men dom är tagna igår.. Har inte så mycket på hjärtat, så vi går till bilderna direkt!



Mina små hjärtan leker!



Och en bild på mig och min karl! Min lugg är inte den vackraste då jag inte fixat håret igår ;)




Och en till bild ;)



Felicia sov så oroligt igår pga av våra grannar så hon fick gå och lägga sig med Pappa, där sov hon lugnt! Ifall ni undrar varför det står en säng i tvrummet så kan vi klara upp det på en gång!
Vi har en dubbelsäng, (världens skönaste) i vårat sovrum men Felicia vaknar alltid varje natt, kommer till oss, somnar, börjar toksparka Mathias i sömnen så att han vaknar.. Inte så kul att behöva lägga sig på soffan varje natt så tills hon har börjat sova HELA nätter i sin egen säng utan att komma till oss så får en säng stå i tvrummet! Sömn behöver vi alla, så därför får det vara såhär nu ett kort tag framöver.. tills hon börjat sova hela nätter i egen säng! Nu har vi klarat upp den saken också, ifall ni undrar vilket säkert någon kommer att göra!


Nu ska jag försöka söva gumman iallafall, den andra sover sen en timme tillbaka.


Hejsålänge!


Kommentarer
Fru F

Vad fin din blogg har blivit!

Ja, det behöver du inte förklara för mig.

Jag VET att Gällivare är en riktig skit håla!

När jag la ut en annons om barnflicka så fick jag ca 50 svar på bara EN timme.

Jag förstår faktiskt inte varför unga människor bor kvar i GVE, det finns ju verkligen inte något alls där. Det enda som finns att göra på helgerna är att få ut och supa eller så år man sitta hemma och kolla på Postkods lotteriet ler!

Nej, Mia flytta så fort som möjligt innan du fastnar för alla framtid.

Om inte din karl har något fast jobb i GVE så varför inte flytta?



Kramar

2009-10-17 19:30:27
URL: http://nuvilljag.blogg.se/
FS

Hm, intressant att du tycker så. Fast jag har tyvärr ingenting att vara avundsjuk på. Saken är den att jag inte skriver om mitt liv i bloggen, och jag kan säga att jag är rätt nöjd. Vem vet, jag kanske är miljadär x) haha, men självklart får du tycka och tänka som du vill. Det är den respons man ska få när man driver en blogg anonymt :)

2009-10-17 22:27:36
URL: http://falsksanning.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0