Lite schampo och två bingolotter på det hela..

Haha, dags för bingolotto igen ikväll ;) HAH, man kan faktiskt vinna.. sådetså! Dessutom frågade även Matti nyss om han också får spela med mig, offcourse, jag har ju två lotter ;) Hehe.. Så nå jävla pensionärer är vi då inte!
Ungarna är nybadade och klara för kvällen redan nu. Bella går alltid och lägger sig kl sex SENAST halv sju! Sen sover hon till sju på morgonen ungefär.. Min andra sötnos somnar omkring åtta eller nio och sover till ca sju hon också! Utan rutiner går det åt fan.. Nu gäller det faktiskt bara att börja söva henne i egen säng, känns som lättare när hon somnar i min säng och sen flyttar över henne. Jojoo, så det måste också ordnas! :)

Idag råder det miljonregn över Gällivare istället för snöstorm/regn.. Alla lär ju vara där och kolla = trängsel av dess like.. Så vi stannade hemma! Om vecka går det ju ändå på tv. Sen vet jag inte heller om det är så lockande att börja klä på två små för att sedan stå och trängas i det kalla för att sedan knappt ens kunna se något (jag är bara 1,56 cm lång).. Haha! Nånå, jag följer iallafall Magdalena Graafs blogg.. diggar den bruden stenhårt! NEJ, inte bara för att hon råkar vara här i stan nu, har läst hennes gamla blogg ett väldans bra tag och även nu också fast hon bytt portal! Här kan ni läsa hennes blogg iallafall www.magdalenagraaf.se


Nu ska jag nog själv slänga mig i duschen!


Förresten, prövade igår ett nytt schampo och balsam som jag fick hem ett test av, jag säger då det himmel och pannkaka vad nöjd jag är! Tror märket heter TREsemme eller något sådant. Try it!!!




Lätt jag kommer köpa deras produkter till mitt hår! Ohja!! ♥

Kommentarer
Tilda

Hejdu :) Läget är under kontroll :) Min helg har varit riktigt bra, synd att den är slut nu :P Själv då ?

2009-10-11 21:52:17
URL: http://entuss.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0