Myskväll!

Nu är barnen badade, yngsta sover men Felicia är vaken ännu. Vi ska ha en liten myskväll. Har nog bestämt mig, tror jag. Blir nog inte att åka imorgon. Jag vill ju inte! Fan. Ska åtminstone fundera en stund till.. Hm, vad mer då, har faktiskt inte något vettigt att säga förutom att jag ska gå och ta en cigg och ringa ett samtal! Haha, intressant va?

Tycker det är ganska kul faktiskt, jag har hyffsat många besökare på min sida men ingen törs lämna en kommentar.. Jag vill ju ha lite nya bloggar att läsa! Antar att ingen törs? Hehe..


Nååånåå, ciggen väntar.. och mobilen, och en is kall coca cola ;)



En trött Felicia igårkväll, kunde inte låta bli att fota min söta lilla älskade gumma! ♥


Kommentarer
Kurt

Fortsätt i morgon för Min och Mattias och barnens skull.

2009-10-04 19:21:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0