Någon som undrade..

Var någon "anonym" som undrade var min jacka var beställd ifrån.. Ellos :)



 

Fan, min mobil laddar inte.. fungerar som en påse skit. Jag blir galen!! Hoppas verkligen att det var själva laddaren det var fel på, prövar en annan nu som är helt ny! Känner mig som en liten fjortis på 15 år som lever för sin mobiltelefon.. haha, jag hatar verkligen att vara utan den. Känner mig totalt f*cking handikappad.

Nånå, imorgon ska den in på lagning iallafall. Den är ju bara 2 månader gammal min lilla päärla ;)
Inte en vääärsting men jag älskar den som tusingen!




Nu ska jag iallafall kolla på programmet Inlåst som börjar alldeles strax, har längtat som en dååre ;)

Kram på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0