Nu är jag nöjd

Hej och hallå.. Nu har vi just kommit hem från stan :) Hittade dessvärre ingen present i den här hålan så det blir nog kanske till att beställa från nätet, som vanligt.. well, lämnade iallafall in min mobil idag och det var tydligen något fel på programvaran eller hårdvaran.. vet inte, men något av det iallafall så jag fick en helt ny mobil istället ;) Sen hämtade vi ut mitt paket med min jacka och skorna! Fasen vad fina dom är, jag är sjukt nöjd faktiskt! Nu ska jag iallafall ta det luugnt en stund, slå på tv:n och kolla på Små i stora världen!

Haha, dom är så sjukt söta dom där kortväxta människorna!


Vi hörs! Kram på er! ♥

Kommentarer
Fru F

God kväll!

Ja men just nu har jag inget barn att sätta en rosa pyjamas på!

Ang varför jag rakade av mig allt hår NU står i inlägget. Jag gjorde det just för att kunna bestämma över något iaf!

Men läs så hoppas jag att du förstår.



Kram Fru F

2009-10-03 20:14:18
URL: http://nuvilljag,blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0