Och här kommer svaren på era frågor ;)

FRÅGESTUNDEN ÄR AVSLUTAD!

Här kommer svaren! ♥






Svaren på era frågor kommer här!

Hur gammal är du? :

21 år



Tog det lång tid för dig att komma på namnen: Felicia och Isabella? :

Det var min man som valde Felicias namn, det var som en självklarhet, man såg på henne direkt att hon är en liten Felicia ;) Med Isabella velade vi fram och tillbaka, men till sist bestämde vi oss för att det blir Isabella!



Hur lång tid gick det innan du fick veta att du var gravid? :

Ca: 6e veckan med båda två.



Hur tog du det? :

Glad såklart!



Och vad tycker du om abort? :

Nu är jag helt emot det, hade du frågat mig för ett par år sedan hade det nog varit tvärtom!



Hur gammal var du när du blev gravid första gången? :

19 år och 3 dagar ;)



Funderade du någon gång på abort eller var det självklart att behålla barnen?:

Med Felicia övervägde jag abort men behöll :) Isabella var halvt om halvt planerad! Men båda var såklart välkommen till världen ;)



Har du fortfarande kontakt med dina gamla vänner fast du fått barn? :

Jo, vissa av dom.. många av mina vänner har själv fått barn så det finns mycket gemensamt. Men många har jag helt brytit kontakten med!



När fick du barn? :

Som sagt, Felica var jag 19 år och med Isabella var jag 20!



Varför började du blogga? :

Framför allt för att skriva av mig, men samtidigt dela med mig av våra vardagar till er! :)



Vad är det roligaste med att blogga? :

Haha, det måste nog vara bilderna jag lägger upp ;) Få visa er vilka söta barn jag har..



Vad gör du helst när du är ledig? :

Tro det eller ej, men städar.. jag älskar sådant! Får ett par hjärtattacker om det är stökigt. Resa och sådant är inte riktigt min grej!



Drömresmål? :

Okej, nu tänker jag på barnen igen ;) Disney world med ungarna, såklart! Jag hade nog själv haft det lika skoj ;)



Vart skulle du helst bo om du fick välja? :

Helt ärligt, neröver någonstans.. typ Stockholm, Malmö. Meen, jag trivs ändå rätt bra här uppe i Norr!



Hur har du gjort din design, den är superfin! :

Det är inte jag som gjort den utan det är snälla Veronica som fixat och trixat åt mig.. www.veronicaapelqvist.blogg.se



Vad är det bästa med att vara Mamma? : Att se sina barn le, att dom mår bra och har det bra! Det är nog det allra bästa. Lycka!

Vart är din jacka beställd som du visat på en bild? : Ellos :)


Kommentarer
Anonym

Jag hade gärna velat se hur ni har det där hemma! :) Lite bilder!

2009-10-06 11:27:48
Linda

Ägget har varit framme hela tiden, vi skulle koppla igång den och se om den funkar som den skulle så den har stått i tv rummet på tvbänken sen vi fick den av dig ;) Dock tror jag att det är nå knas med den för enligt den har vi alltid 23-25 grader inne och vi tycker inte att det är så speciellt vart inne :)

2009-10-06 15:12:07
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Tilda

Kul att du läser :) Jag har varit rätt kass på de där med att uppdatera men nu jäklar har jag bestämt mig för att skärpa mig och skriva ofta ! :) Söta flickor du har! :)

2009-10-06 15:42:32
URL: http://entuss.blogg.se/
Tilda

... och tack förresten för att du tipsade mig om din! Jag älskar att läsa bloggs ! :)

2009-10-06 15:53:35
URL: http://entuss.blogg.se/
Tilda

Jajjemen, helt riktigt. Våran grabb går på harren :) Jag ska försöka vara så duktig jag bara kan på att blogga, för kul är det ju :) Helst när man vet att folk läser och tycker det är roligt.

2009-10-06 18:06:37
URL: http://entuss.blogg.se/
katja

hej! snubblade in här på din blogg. Tänkte bara säga att det är kul att se andra "unga" mammor som bloggar.

med vänliga hälsningar /Katja

2009-10-06 18:48:46
URL: http://heidiochkatja.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0