Picasa 3

Photoshop är alldeles för komplicerat för mig, tycker jag. Eller så är jag bara helt enkelt född i igår. Har nu hittat en ännu bättre program, enligt mig. Dessutom på svenska, som är vääldigt lätt att förstå! Gjorde nyss ett kollage i Picasa. Haha, faktiskt lättare än paint! Haha, yes.

Kan ju bjuda på den tills jag gjort något bättre, finare, seriösare. Justdetja.



Nå, hejsålänge..

- Kan ju även tillägga att jag aldrig någonsin kommer att redigera bort en finne, en för stor arm, blahaa blaahaaa m,m.. Man är den man är, bara att ta helt enkelt. Kan ju alltid vara kul att göra ett collage och mixtra lite, men någon fjortisbloggare är och kommer jag aldrig bli. Heh, nu vet ni det också, intressant va??

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0