Rubrik?

Dåligt med uppdateringar från min sida, men jag ska inte behöva förklara mig bara för den skull.. Har helt enkelt inget vettigt på hjärtat bara! Vi har just ätit middag iallafall, måste ta och plocka fram lite fina kläder också tills Fredag då det är fotografering på dagis! Och Bella ska såklart få vara med, det blir en syskonfotografering! Sen måste jag även ringa barnkliniken imorgon för att boka tid för provtagning på Felicia.. Har inte gjort det än.. Dom ska kolla upp om hon tål mjölk samt mjöl, hon är ofta gnällig vilket kan vara magvärk så det måste också fixas, sen äter hon vääldigt dåligt. Får tvinga och truga i henne maten, eller ja om det är korv då går det såklart ner i en jäkla fart men korv kan man inte leva på varje dag. Idag var det marinerad kyckling och ris/makaroner samt lite sallad till.. Allt kan man inte tycka om, men det är bara att smaka av allt :) Jag är då en allätare! Hoppas mina barn också blir det när dom blir äldre, det skulle ju inte vara fel det! Fast hamburgare, pizza, bullar, kakor, tårta.. NEJTACK!! Det är äckligt, och nej jag bantar inte och kommer aldrig heller att göra det. Det är helt enkelt nasty!! Om vi är typ på kalas o så, då nöjer jag mig med ett glas vatten/saft. Resten får vara för min del ;)



Något jag verkligen bara ÄLSKAR!!!

När vi ändå snackar om snuskig mat så kan vi ju prata lite om vikt också.. Någon som vet hur man går upp i vikt? Har prövat det mesta.. Måste gå upp några kilon, jag förlorade vartendaste litet micro gram efter båda förlossningarna. Platt mage på en vecka! Rör jag på mig så går jag ner i vikt och det vill jag inte. Så, ni mina söta läsare kan väl ta och lämna lite kommetarer?? Vore ju himla snällt! ;)

Nu ska jag göra en to do lista för veckan, sen bada barnen.. sen blire bingoloto. Haha! Jag hoppas på vinst denna gång ;)


Hej på er!

Kommentarer
Amanda

Tänkte även bara tipsa om tävlingen vi håller i våran blogg just nu, http://fourwords.blogg.se/2009/october/vem-gillar-inte-bio.html Kram på dig

2009-10-18 17:26:00
URL: http://fourwords.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0