Som en zombie..

Ja herreguuuud vilken kväll och natt det har varit, ungarna har vaknat om vartannat hela tiden.. Bella somnade kl sex men vaknade vid tio och åt 220 ml välling, var vaken ännu till tio åt igen 220 ml sen vela hon ha exakt samma mängd igen strax efter tolv.. Efter det var hon fortfarande hungrig men va fan efter 680 ml är det fan stopp!! Så hon legade och babblade i sin säng tills hon somnade.. Jag och alla i denna familj är nog vääldigt trött idag. Nu har iallafall Felicia åkt på dagis och karln till gymmet! Egentligen ska jag nog inte gnälla för ALLA nätter så sover barnen i ett, eller ja Felicia brukar vakna efter två timmar men hon somnar om direkt. Annars är det aldrig problem, men inatt övervägde jag om jag skulle gå ner till förrådet för att få sova, HAHA.

Fy fan vilken natt alltså! Jaja, nu är det en ny dag. Dessutom har jag blivit små förkyld igen, även barnen.. blir galen på dessa förkylningar. Vi hinner bara bli friska så är det snorigt igen..


Nu vart det ett gnäll-inlägg igen, men så blir det ibland, hehe..



Ska ta och käka lite frukost nu sen slänga mig i duschen så kanske man blir människa någon gång?


Kram på er ♥


Kommentarer
LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

hej! mer info om kostnads osv ang. bloggdesign här: http://designbyladydahmer.blogg.se/

2009-10-13 09:45:14
URL: http://ladydahmer.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0