Sorry!

Hej på er, har inte prioriterat min blogg alls denna helg då jag lagt all min tid på min familj! Jag är verkligen i valet och kvalet om jag ska åka på Måndag eller inte, jag har ingen lust, jag vill inte. Usch, nu börjar jag gnälla igen. Det ska jag inte göra, då jag vet att det finns många därute som har det betydligt värre än mig. Missförstå mig inte! Sak samma, all lycka till er.. särskillt till dig Fina! Hoppas allt går vägen! Men det måste det göra.

Hoppas iallafall att alla mina söta läsare stannar kvar här fast jag inte kommer att blogga så mycket, kanske ett till två inlägg per dag. Jag lovar, with all my heart.. när jag känner mig redo så kommer jag att berätta för er vart det är jag håller hus om dagarna, haha! Bjuder på en sweet bild åtminstone.



Ibland måste man faktiskt få smaka lite päron glass! Och arg blir man om man inte får mera.. hehe.


Ne, nu avslutar vi det här inlägget med en bamse kram åt www.nuvilljag.blogg.se och till alla min söta läsare!


Kommentarer
Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 22:58:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0