Sudda bort sura miner!

Hoho ;p Här hemma är det då inga glada miner just nu, dom kommer och går.. Håller på att sluta amma Felicia nu, går sådär faktiskt.. Men jobbigt ;( Hon är såå ledsen gumman min :( Men hon är faktiskt alldeles för stor för att ammas, fast att jag ibland kan tycka att det är sååå himla mysigt! Med Bella är det helt annat, hon bryr sig inte ens om t*ssen.. Noll koll på det, hon föredrar välling. Ammade henne en eller två veckor sen var det färdigt!

Jooojooo.. just det, har köpt schampot och balsamet idag också som jag längtat efter! Äntligen..



Ett tips till er; Skippa dollarstores billiga skit schampo och satsa på det här. Älskar verkligen det!

Haha, jag har ju jobbat på dollar så då dög det mesta, hehe.. Men vadå, man får väl ändra sig för FAN??



Hmm, nu snackas det julklappar här från Mattis sida.. bäst att jag öppnar upp mina elefantöron lite extra nu ;) Haha!





Hejs!


Kommentarer
Pernilla & Willy

okey, då hajjar jag =)

jobbigt att vara sjukskriven, men kan ju vara ganska skönt att hitta ett jobb så man kan vara hemma och ta hand om, å bestämma själv när det passar att jobba och inte.

Jag jobbar på MD´s i vanliga fall...

Får jag fråga vad du är sjukskriven för.?

(förstår om du inte har lust att svara)



Jag och Willy är för det mesta hemma här i byn (mettä-dokkas)med vovvarna och busar oss igenom dagarna.

Fixar och trixar, är ut och promenerar å sånt.

2009-10-14 19:08:15
URL: http://mammaswilly.blogg.se/
Pernilla & Willy

Hej.

På min blogg kommer kommentaren direkt upp på bloggen, så såfort jag såg de du skrivit tog jag bort hela blogginlägget för denna dag, vet inte hur man tar bort en kommentar bara.

Tror och hoppas att inte att någon han se vad du skrivit då.



Har du msn så kan du lägga in mej på den om du har lust, [email protected].

Kram

2009-10-14 20:19:59
URL: http://mammaswilly.blogg.se/
Linda

Jamen det är ju bra att du märkte skillnad så fort, det brukar ju ta ett tag :) Jag kan då inte bara använda en provpåse och sen är det bra för antingen så blir det förjävligt första gångerna innan det blir bättre, eller tvärt om, det är skitbra i början men sen spårar de :P Men det är för att mitt hår är van att använda Godwell InnerEffect schampoo och balsam :)

2009-10-14 21:10:02
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0