Tävling?

Hello på er mina super söta läsare ;) Har funderat fram och tillbaka här eftersom min läsarstatistik har höjts rejält.. Vi kanske ska ha en tävling? Alltså att vinna något. Skulle det kunna vara något för er så ta och lämna en kommentar, är nog många intresserade så drar jag igång en tävling om någon dag ;)


Hm, annars så händer det inte allför mycket inte. Frågestunden gick ju alldeles utmärkt för att vara första gången för mig! Sådana ska vi ha fler av, eller hur?


Nu ska jag ta tag i den där rackarns disken, hehe..



Men lämna en kommentar, eller flera så drar vi igång en tävling snart! ♥

Kommentarer
Amanda ♥

Superfin blogg, men min är också snygg. Kika gärna in, hoppas du får en strålande dag.



Allt bra med dig ?



Kraam!

2009-10-07 13:05:32
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0