Truly Madly Deeply

Ajustdetja, sitter och lyssnar på Cascada! Är dessutom mätt som jag vet inte vad.. Dagen idag har bestått av en massa kläder som ska tvättas, så det är också gjort! Sen har Mamma varit hit med ett mega stort paket ;) Hon tyckte att vi allihopa behövde nya täcken och kuddar så det hade hon beställt, snällt :) Tusentack! Älskar mig gosiga varma täcke men lite nytt är ju inte dumt ;) Snart är det dags för badning av båda barnen, närmare bestämt om en haltvimme.. Sen är det sängen kl sex! Gårkvällen var ju inte nådig, båda barnen vaknade omkring åtta tiden och somnade om först vid elva typ, sen kunde inte jag somna förens strax efter halv ett tror jag den var.. Sen vaknar båda två kl fem och tycker att dom har sovit klart. Jag var svin irri, klev upp efter väääldigt många om och men, eller timmar kanske det heter? Så jag och karln har fått ta en varsin taktik vila under dagen, skönt att bara ligga och koppla av en stund och vila ögonen litegrann!

Nehurrni, nu ska jag börja plocka fram pyjamasar och handdukar :) Sen är det badkaret nästa!




Förresten, glöm inte att titta på Matakuten ikväll kl nio på fyran, 3 av sveriges bästa kockar ska förändra skolmaten! Jag vet ju inte hur är det är i andra kommuner, men när jag gick i skolan så smakade det då fan inte gott. Så tur att det börjar ordnas upp i något hörn, eller hur?


Hej sålänge!

Kommentarer
Linda

Inte är de nå att vara orolig över :) Barnmorskan var ju mer nojjig än mig ;p haha..



Enda var ju att när vi var på sjukhuset så skulle han känns ifall jag hade öppnat mig/var påväg att öppna mig och att det var därför jag hade ont, då hoppade hjärtat upp i halsgropen och de enda jag tänkte var att jag inte ska ha barn ännu :) Man är ju så inställd på att han kommer komma vid jul :)

2009-10-19 21:28:25
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0