Vad tycker ni om nya designen?

Godmorgon, hoppas på en bättre dag än igår.. Det var lugnt iallafall efter att securitas kom hit och snackade med våra grannar ;) Som gladeligen nekade, ändå hörde sec att musik spelades därifrån! Jaja, nog om det där nu. Vi fick sömn iallafall och det är det viktigaste! Nu sitter vi och väntar på att Pappa ska komma hit och hälsa på :)

Imorse när jag vaknade hade jag åkt på en förkylning, det tycks som aldrig försvinna.. Man blir helt frisk i någon dag sen är man på ruta ett igen. Otroligt. Har iallafall tagit mig en härlig dusch, det brukar ju hjälpa. Sen är det på morgonen det är värst!

Ska ta och käka lite frukost nu..


Bjuder på en bild från igårkväll! :)




Så underbart fin!


Kommentarer
- - K A R O O F O T O - -

fin! :)

sv: okej :)

jag ska nog bara ta det lugnt och kolla på film :)

2009-10-17 09:18:24
URL: http://karoofoto.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0