~20090901~

Hallåå bloggen och alla mina kära läsare :)


Dåligt med uppdateringen här, har bökat med blogg designen men jag får nöja mig med denna jag har nu som snälla Veronica gjort åt mig för ett tag sedan. Ska se om jag kan få någon att fixa en ny åt mig då jag själv inte har tid eller ens vet hur man gör. Och jag tänker inte börja utforska själv, då kanske jag råkar radera hela min blogg och det vore väl synd? Sitter iallafall just nu och kollar lite tv medans jag små skriver här.. har inte ens nya bilder att bjuda på, sorry.. men det kommer nog :) Våran laddare till våran kamera är sönder eller hur nu det där var,  men men ska fixa det där med bilder..

Ska iallafall snart börja med middagen sen fortsätta tvätta kläder som en dååre!


Nåväl, vi hörs väl senare.. om jag har något på hjärtat!




Foto: www.fotoakuten.se


Kommentarer
Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Hej! :) JOdå det är bra, hur är det själv då? ^^



Tyvärr jag gör inga bloggdesigners :)



Kraam

H

2009-09-01 21:28:52
URL: http://hanneler.blogg.se/
Hannele - Mamma till Kevin ♥

Ojojoj..haha jag tyckte att de ståd hur mår du idag x) hahaha..sorry.

Jodå min dag har varit helt okej, hur har din dag varit då? ^^



kraam

H

2009-09-01 21:31:55
URL: http://hanneler.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0