20090902

Såådärja, då var middagen avklarad.. nu sitter jag och gumman och smaskar på glass :) Twister! Supergott ;)
Sitter även och funderar litegrann, typ det här med körkortet.. alla verkar ju ha tagit det och jag råkar vara sist i världen eller nå. Men mitt mål är tills sommaren 2010! Då ska jag banne mig ha tagit det där körkoret, dyrt men det är ju bara en en gångs summa :) Har iallafall börjar plugga lite smått teori o de.. men det går segt!! Hehe.. (Linda du behöver inte skryta, hahaha)!! ;)

Jaja, vad mer då.. min mami är sjuk så jag har faktiskt varit supersnäll idag och skickat blombud åt henne, jag vet ju hur mycket hon uppskattar och blir glad av rosor så jag skickade tre st och ett litet kort! Lite glädje måste man ju få när man är sjuk, eller hur? ♥

 

Nåväl, ska vänta på ett programmet rent hus ska börja strax.. visserligen en repris men det är ändå lika kul att se på grislortarna som aldrig förr har sett en skurmopp ;) hehe!



Kommentarer
Linda

Haha, om du menar mig så tyckte jag inte att det var speciellt kul att plugga teori, och det gick segt! xD Skulle inte soc betala ditt körkort?

2009-09-02 17:33:45
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0