20090923 (,")

Godmorgon på er mina söta läsare :) Sovit gott? Trots förkylningar och rethosta som befinner sig här så har natten varit cool lugn! Trodde seriöst att Felicia skulle vakna ett flertal gånger inatt men inte! Skönt det. Idag verkar hon vara piggare, tror nog att alvedonen gjorde sitt igår och tog bort den där febern. Det är nog det man blir helt slut av. Inte nog med bara det, direkt hon blir förkyld så måste hon inhalera astma medicin i sin lilla syrgas grej hon har. Stackarn! ;( Hon tycker inte om det direkt!

Nånå, idag är jag hemma iallafall för att vara Mamma, imorgon är jag något annat! Tolka det hur ni vill!
Kände att hon behöver mig, är alltid mys tycker hon att krypa upp i Mammas famn när hon är sjuk. Så idag stannade jag hemma!

Vaknade imorse av att det var något irriterande i pannan min, hehe hade totalt glömt bort att jag klippt LUGG igår!! Passar faktiskt mycket bättre i det ;) Ska försöka fånga mig själv på kort idag :)


Nu ska jag återgå till frukosten! Vi hörs!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0