25/9

Har inte haft så mycket på hjärtat, därav den mycket dåliga uppdateringen! Men nu är jag ju här :) Har haft en myys dag med bara Bella idag för min karl och vår sweet Felicia är i Luleå och shoppar. Förhoppningsvis har B somnat nu så att jag kan kolla nätet litegrann, letar nämligen efter ett par fina vinterskor men verkar inte riktigt hitta några som passar mig.. vet inte! Ska iallafall ringa Fina FINA sen också :) Om nu bryyden her self har tid att surra i telefonen med tanke på kalasandet imorgon, hehe! Nåå, vi ser ju vi ser ju :)

Nu ska jag iallafall leta ett par schyssta dojjor samt vänta att min halva familj är på väg hem! Har saknat dem hela dagen!


Ni får ha det såbra så länge ;) Vi hörs!

Kram♥

Kommentarer
D E L L A

Ha en fin dag :)!

2009-09-26 11:49:19
URL: http://dellas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0