Bvc

Justdet, glömde ju berätta åt er att Bella fått sin 5 månaders spruta idag, sånt där får Matti springa med henne med för jag är alldeles för rädd när det kommer till sprutor fast det inte är jag själv som ska få ;) Sen mätte dom henne och vägde också! Nu väger hon 8740 g och är 64,4 lång! När Felicia var 6 månader gammal så vägde hon något på 5700 g om jag inte minns fel men då var hon en cm längre än Bellsa! Så snart har våran bebis passerat 9 kg :) Sen på Måndag ska Felicia på barnkliniken för en kontrol av hennes förkylningsastma, då blir det vägning och mätning av henne också. Tror hon ligger på snäppet över 12 kg och 80+ cm någonting?

Well, nu vet ni deet också. Ska ta och snoka runt på lite bloggar innan mitt favorit program börjar som inte får missas!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0