Hejhej

Bloggtorka på hög nivå! Dagen har bestått av att tvätta kläder och städa, typ. Men, jag trivs som hemmafru, haha! Har just gett Bellsa middag iallafall, vi äter lite senare. Är skönt nu när hon slutat med nan2 nästan, blir bara knappt en flaska per dag. Till lunch äter hon upp en hel stor burk med pure, samma till middag. Sen är det välling till frukost och välling innan hon går och lägger sig. Hon gillar det verkligen våran matglada tös ;)
Med Felicia är det annat, hon äter men inte tillräckligt så mycket som jag vill hon ska äta. Vill ju att hon ska gå upp ett par kg. Hon väger 11,4 kg och Bella väger över 9 kg. Ni fattar va? Det är ju ca 18 månader mellan dom men bara 2 kg emellan. Måste ringa bvc eller barnkliniken på Måndag för att höra vad man kan göra. Dom lär nog säkert bara säga att vi ska ge henne bara det hon tycker om, men då blir det ju inget annat än korv som hon älskar och det kan man ju inte bara äta.. Nånå, ska höra vad dom säger iallafall..

Ska även be dom ta och testa henne för mjöl och mjölk ifall hon är allergisk, jag tål ju inte mjölk..


Nee, nu ska jag börja klura ut vad vi ska äta till middag!


Denna bild är tagen imorse när det myys i Bellsas säng :)

Hihi, sötungar!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0