En dag i taget!

Sitter här och har det svintråkigt.. Lyssnar på Britney Spears ;) Haha, var ju ett par år sedan sist! Funderar på att ta ut vagnen och någon av barnen för att få sig en nypa frisk luft, det behövs! Hade även behövt handla hem litegrann ;)

Justdet, har ju hittat ett par jättefina stövlar att beställa men på sidan jag tänkt beställa ifrån så kan man inte beställa förens i eftermiddag. Störande!! Hoppas dom inte tar slut bara, är sällan och aldrig jag hittar något som passar mig och som jag är nöjd med!




Och om nästa vecka, som det har sett ut så skulle jag egentligen vara hemma men som jag känner nu så kommer jag inte vara det! Kommer enbart vara hemma på helgerna, som sagt så vet jag inte ännu utan det är bara lösa planer änsålänge! Som sagt, jag kommer att berätta för er när jag känner mig redo. Är ju min blogg, och då får ni spekulera hur mycket ni vill i vart jag är om veckorna.. jag vet ju vad som är sant och inte. Haha!

Vill bara fly för stunden, men så kan man ju inte heller göra.. alltså att fly från problemen. Det fungerar inte! Jag vet att det här kommer att bli bra, det gäller bara att jag intalar mig själv det. Annars vette tusan! Tur att jag har dom omkring mig som jag behöver, kommer att sålla bort ett gäng med människor som bara finns där för att förstöra och prata skit. Sådant behöver jag inte. Även fast det kanske bara är skitsnack, så nej!! Vill inte ha något sådant nära mina barn! Aldrig!

Det är för dem jag gör det här!



Kan man vara sötare än såhär? ;)



Mina älskade hjärtan! Utan er är inget värt nå mer.


♥ ♥

Kommentarer
Fru F

Precis! Det är just därför du gör det. Men först och främst för din egen skull!

Idag har varit en helt tokig dag. Eller allt började igår när jag fick världens UVNI så jag kissar rent blod:-Z Och idag har vi sprungit runt på stan. jag vet inte om du har försökt ringa för min lurs hårddisk har gått sönder så jag kan bara se ETT missat samtal och ett SMS i taget, för att se nästa måste jag radera det missade samtalet eller SMS:et för att se nästa.

Men jag får igång min nya lur förhoppningsvis i morgon! Gör lite reklam på din blogg om det är ok.



"Har du eller har du en kompis med en dold talang som på något sätt kan förknippas med Bröllop gå in på min blogg och läs mer, så kanske ni kan tjäna lite extra! Gå in här: klicka på länken"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0