En liten snabb updt..

Skönt att vara hemma faktiskt! Har längtat hem hela dagen, igår också. Speciellt idag för Felicia är förkyld, torrhosta och lite lite feber tror jag. Hon somnar överallt och ingenstans. Middagen har hon missat, väcker henne inte för sömn behöver hon. Hon får helt enkelt äta när hon vaknar upp från soffan. Imorgon är det att resa igen. Jag längtar fan inte! Men på torsdag så då kommer min älskade bror dig och hälsar på när han slutar jobbet, jag längtar! Är så sällan jag träffar honom. Vi svamlar alltid och skämtar, skoj. Men som många inte tror så har han väldigt mycket seriöst i sig också, mycket vettigt i huvudet. Sådant gillar jag! Bara det att jag träffat honom max 7 gånger i mitt liv, om ens det typ. Känner honom knappt, men han är min bror.

Justdet, dagen idag då.. Har varit oerhört jobbig men ändå kul. Iallafall imorse, när jag var på kp!! Hehe, man kände sig som ett barn igen ;) Hehe..

Ska iallafall ta och kolla min facebook nu, sen vila lite. Är svintrött!
Hoppas Felicia blir frisk snart, hoppas verkligen det alltså.. när hon blir förkyld så får hon så tungt att andas och blir jätte rosslig i halsen så hon måste inhalera sin astma medicin ibland ett par gånger om dagen.

Nåja, vi hörs senare, kanske. Hejdå!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0