En liten uppdatering bara..

Hej på er mina underbara läsare :) Förlåt för den usla uppdateringen, har inte riktigt haft någon ork till att blogga idag, men nu gör jag ju det! Barnen sover, Felicia somnade i min famn för en stund sedan. Riktigt mys! Och söt Bella somnade vid sju halv åtta någongång! Har plockat ihop lite grejer och sådant som jag ska ta med mig imorgon!

- Mobil + laddare
- Dator + laddare + hörlurar
- Hemma nycklar
- Bra bok/tidning att läsa
- Block och penna för att kunna skriva av sig, älskar verkligen sådant. Då bara jag kan läsa och blicka tillbaka sen

Det var en liten del iallafall, ska fixa resten på morgonen. Mitt mobila bredband är helt fucked up! Matti har suttit nu en stund och försökt fixa, men det fungerar inte. Är inte efter med någon räkning eller nå så fattar inte riktigt varför den inte fungerar, så måste imorgon direkt jag vaknar ta och ringa comhem så att dom får se vad problemet är! Vill ju kunna kolla nätet och läsa alla mina favoritbloggar! Det är verkligen ett måste.

Hmm, om jag längtar tills imorgon? För att inte berätta för mycket. Båda ja och nej! Här i livet finns det nackdelar och fördelar med precis allt man gör. Jag vet med mig själv att det här kommer bli great! Nu är jag iallafall lite negativ till allt, men jag har mina barn, det är för dom jag lever!

Måste även ge cred till, vi kan kalla henne för "anonym, eller fina" välj själv. www.nuvilljag.blogg.se För att du finns där, och verkligen förstår vad jag menar med allt. Finns inte många som gör det, och dom som låtsas förstå vänder bara på skiten till något dåligt. Så, thnx! ;) ♥♥

Nåja, nu ska jag ta och kolla en bra film på fyran som börjat för en stund sedan, vill inte missa alltför mycket!
Så nu blir det film och mys med älsklingen ;)


Ni får ha det så bra sålänge, ska försöka uppdatera så mycket jag bara hinner och orkar den här veckan! Annars får jag väl fixa en gästbloggare som uppdaterar? Allt beror på vad comhem har att säga.


Well, godnatt på er! Sov gott, och ta hand om varandra! Vi lever bara en gång

Kommentarer
Fina/Anonym

Men jätte tack!Det vi måste lära oss alla ATT lägga våra näsor i blöt. Det är en sak att skvallra eller prata skit.

Men att fråga personen i frågan hur hon eller han mår och då självklart inte använda det som en artighets fras!

Ja vet att det kommer att gå jätte bra och om du orkar så får du gärna "ventilera" här.

2009-09-21 07:54:26
URL: http://nuvilljag.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0