En liten uppdatering innan kvällsfikat!

Nu sover mina små hjärtan som jag älskar över allt på denna jord! Är såå himla skönt när dom sover nätterna igenom.. såhär kan barnens sovtider se ut till 99%!

Bella somnar senast kl 19.00 och vaknar omkring 07.00-08.00
Felicia somnar omkring 20.00-21.00 och vaknar omkring 07.00.. Jag menar, huur skönt är inte det?? Men fast man fått en god natts skön sömn så är det ändå lika jobbigt att masa sig upp när dom vaknar, bekväm var ordet kanske? Imorgon ska iallafall min man få en sovmorgon så kliver jag upp med sötnosarna! :)

Nu till annat..

Jag berättar ju ofta om oss och våra vardagar, (berättar låååångt ifrån allt, men ändå!) Nu är jag ju nyfikna på er :) Kan ni inte lämna en kommentar så att jag även kan läsa era bloggar och få veta vilka som läser min?

Nånå, ska iallafall gå och fixa mig lite kvällsfika nu.. kommentera på! :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0