En mobil mindre, trodde jag.

Godmorgon, eller ja godmorgon var det för oss allihopa kl fem imorse. Då var Bella klarvaken! Så då var det bara att masa sig upp, as trött! Började plocka bort en massa rena kläder och städa litegrann i brist på annat, i farten så försvann min mobil! Min käraste lilla ägodel ;) Tänk er en narkoman som verkligen behöver sitt för dagen, så kände jag mig just då. Letade febrilt överallt som en annan dåre.. i alla garderober, tvättkorgar.. Jag letade tydligen inte för ordentligt för den legade ju i den där satans tvättkorgen ändå! Tur det. Den vägrar jag leva utan, haha! Ne, jag är inte 15 utan 21 :P

Nu har barnen och min karl åkt till Hakkas, typ städa bilen och äta lunch och sånt. Jag ska fixa mig lite frukost, läsa dagstidningarna sen vila en stund! Är vädligt trött.

Såå, vi hörs kanske senare :)

Hejs!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0