En ny bloggare..

Helloo, råkade ta en taktik vila (okej, jag somnade) så därför har det blivit lite glest med uppdateringar här. Vaknade av att jag hörde det leva om i köket ;) Middagen var klar! hehe. Sen har jag bara gjort en massa tråkiga måsten. Typ dammtorkat av våran 5000 krs sänggavel, torkat av skötbordet. Sen hamnade jag här igen, ska kika om det är nå bra på tv ikväll sen handla nå gott till! Vad gör ni ikväll?

Måste ju även välkommna våran nya lilla blogg drottning! ♥



Mammas älskade hjärta!


Kommentarer
Fina/Mrs M

God Morgon!

Det är säkert lika fullrulle hos er där upp som hos oss här nere!?! Sovmorgon vad är det när man har små barn!

Den sista bilden var faktiskt meningen att jag inte skulle ha något för ögonen, för jag blundar och då är det helt ok.

Jag vill inte visa mina ögon när jag tittar just nu, jag kanske är löjlig men men.

Kommer nog kanske att visa både bilder på barnen, mig själv (med o-täckta ögon) och mannen!

Men dottern börjar bli så stor nu så jag tycker att hon ska få välja själv om hon vill vara där eller inte.

Kan inte du berätta om ert bröllop i din blogg? Ja du läste mitt och allt är bättre än det.



Hoppas att du får en underbar dag med familjen!

2009-09-19 08:02:22
URL: http://nuvilljag.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0