En ofarlig olycka ;)

Hej på er! Är snart dags för lunch här, men innan det så vart det att skura lite golv och sånt trevligt. Mathias envisades om att Felicia ska vara utan blöja, och inga kläder vela hon heller ha. Hon har ju nämligen börjat ta av sig sin blöja hela tiden och nu fick hon som hon vela. Hehe, meen det hände ju en liten olycka men snabbt var det fixat! Pottan tycker hon inte riktigt om, har försökt ett par gånger men icket! Här för några månader sedan gick det superbra med inte nå mer, jag tänker inte heller stressa på det dära.. det kommer inom sin tid!

Har även ringt och fixat bort lite räkningar, Felicia har ju 15 tim/v på dagis vilket ska vara gratis. Men det skickas ju ut automatiskt räkningar.. skyhöga! Fick en på 400 och en på 500 spänn! Men det ringde jag snabbt och fixade.. Nog för att jag säkert fått tillbaka pengarna om jag betalat in och dom hade sett att jag gjort det ionödan men för att slippa en massa tjorv så!


Nu blir det lunch iallafall! ♥


En söt liten rosa potta ska beställas! Den vi har nu är en ljusblå och det funkar ju inte när man har två tjejer!!

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0