En simpel maträtt

Såådärja, då var middagen i ugnen :) Tänkte att jag gör den klar tills karln och Felicia kommer hem! Fick bli lasagne idag! Haha, ska inte berätta åt er hur det gick till första gången jag och Matti skulle göra lasagne ihop, jag är ju ganska kass på att laga mat.. okej, jag kan om jag vill men jag vill egentligen inte, booring! Men haah, min mästerkock skulle göra iaf lasagne, jag hjälpte till.. Kokboken legade inte långt ifrån oss men HALLÅ hur jävla svårt kan det vara med en simpel lasagne egentligen? Tydligen jävligt svårt.. Vi glömde den där såsen man ska i köttfärsen, så det blev bara köttfärs och dom där plattorna *piiinsamt* så hela lasagnen gick i bitar när man skulle lasta upp på tallriken, he he.. men men, vi kollade ju i kokboken sedan och då hade vi ju gjort helt fel ;)

Nåånåå, man lär sig av sina misstag! Man kan om man vill! :)

Eller hur, älskling?



Mathias som håller i Felicia på BB, hon var 2 dagar gammal om jag inte minns fel :)

Älskar er mina hjärtegull! ♥




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0