*

Nu har vi just ätit lunch, och Felicia verkar vara mycket mycket bättre med förkylningen! Hoj vad skönt! Men imorgon är jag inte hemma förens på kvällen mest troligt. Vi får se! Kände iallafall för att vara hemma idag, Felicia behöver mig när hon är så sjuk! Ska strax ta och gå och lägga båda sötnosarna så att dom får sova lite lunch :) Annars händer det då inte alltför mycket. Har plockat och röjt här som en dåre, tycker inte att jag får göra annat!

Ajustdet, ska ju visa er en bild sen också på mig.. hehe, nu när jag fått min lugg. Måste bara fixa till håret och lägga mascara, visar mig själv sällan på bild. Ser oftast ut som ett misär på kort, sen får man fota tusentals gånger för att bli nöjd! Hehe..

Nåväl, ska lägga kidsen nu. Vi hörs!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0