^^

Hellooo på er mina kära läsare! Nu har främmandet just åkt iväg, min moster med hennes man var hit en stund och surrade och busade med barnen :) Och fikade! Ska snart ta och slänga mig i duschen, då kommer Felicia skrika "baaaaadaaaaaaaaaa".. hehe, varenda gång någon av oss ska in i duschen då ska hon minsann bada och arg blir hon om man säger "nej, du badade igår ju men imorgon kan vi bada" eller något liknanade..

Man kan inte alltid få som man vill ;) Jag växte upp med väldigt torr hud trots mycket smörjande så här blir det då inte något bad varenda dag.



Justdeetja, ikväll är det ju ännu ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar ;) Viilket svammel, meen man gör väl som alla andra och tittar. Rätt skoj ändå, faktiskt!




Ne, duschen var det! Tyvärr har jag inga nya bilder att bjuda på heller.. men ska iallafall visa er jackan och skorna jag beställt! Alltihopa för 461 kr med frakt, hur billigt som helst ju!




Hur snygga som helst ju, dessutom billiga! Eller hur? :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0