Ett snabbt hejdå..

Sådärja, nu har jag ringt comhem så om en kvart kanske så ska mitt mobilabredband fungera igen, härligt! Fyfan, jag har god lust att backa ur nu. Ska nog inte göra det. Om en och en halv timme åker vi. Barnen är klara redan nu och jag har packat det jag ska ha med mig. Kommer bli tungt då jag kommer stå där och säga hejdå till mina älskade hjärtan. Varsin puss och kram sen måste jag gå. Dom finns ju kvar, men kommer sakna så enormt mycket! Kanske att jag berättar för er någon gång senare om jag känner för det. Usch ;( Vill men vill ändå inte.
Jag hatar att ens behöva sitta och vela och kännasåhär. Shit happens, men det löser sig. Det gör det alltid! Nu ska jag inte sitta här och slösa min värdefulla tid, ska gå och krama om mina barn sen leka en stund innan vi hoppar i ytterkläderna och drar iväg.



Älskling, Felicia o Bella... Jag älskar er! ♥



Wish me luck!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0